جک
جدید ترین مطالب طنز
tanzclub رو به همه ی دوستانتون معرفی کنین و اگه کسی بنر رایگان درست میکنه بهم بگین

 غضنفر با دوست دخترش سوار ماشین بودن یهو میبینه

 بسیجیا دارن ماشینارو میگردن

به دوست دختره میگه پیاده شو برو اونور خیابون بگو ونک میری آقا؟

منم به هوای مسافر میام سوارت می کنم.

خلاصه ایست بازرسیو رد میکنه میره برا دختره بوق میزنه

دختره یادش میره چی بگه به جاش میگه آقا پونک؟

غضنفر میگه نه خانوم ونک میرم . گازشو میگیره میره

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حکایت موسی به زبان لُری:


وچون موسی در گریز از فرعون به نیل رسید خداوند فرمود موسا واسا.

اما موسا نواسا!

خداوند فرمود موسا هو نیله خیلی قیله (گوده) واسا!

اما موسا نواسا! و چنین بودکه نیل را فرمان آمد ای نیل تو واسا موسا لره وانیسه!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

-مامان، اجازه هست ابروهامو بر دارم؟

-مامان: نه

-مامان، اجازه هست موهامو زیتونی کنم؟

-مامان: نه

-مامان، اجازه هست تونیک صورتی بپوشم؟

.........-مامان: نه

-مامان، اجازه هست مثل باربی آرایش کنم؟

-مامان: نه

-مامااااان یعنی چی من 18 سالم شده ها

.

.

.

-مامان: اَاّه سیاوش، خفه میشی؟یا خفت کنم؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

شب امتحان خوابگاه دخترا :

چهار بار دوره کردم ..میفهمی چهاربار.. نتونستم دوره پنجمو بزنم!

مهناز جون اون کتابو بده به من(صدای هق هق و گریه)


شب امتحان خوابگاه پسرا:

( ساعت ۲ نیمه شب همراه با دود قلیون ) بوزینه مگه بهت نمیگم رد بده! شاهش دست من بود

 


 



هر کی هر نظری داره بیاد اینجا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط شایان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 181
بازدید دیروز : 334
بازدید هفته : 517
بازدید ماه : 515
بازدید کل : 59765
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1



رادیو پی سی آی

a;g;شکلک های علی و مهسا



بازی آنلاین


تعبیر خواب آنلاین


داستان روزانه





مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو

بیلیارد آنلاین 2 نفری شطرنج آنلاین 2 نفری