مطالب طنز
جدید ترین مطالب طنز
tanzclub رو به همه ی دوستانتون معرفی کنین و اگه کسی بنر رایگان درست میکنه بهم بگین

 یکی تعریف میکرد

داییش بعد ۴۰ سال دانشجو شده

 

جلسه اول تیریپ کت و شلوار و کیف به دست رفته سر کلاس دانشگاه همه دختر پسرا تو کلاس فک کردن استاده

 

اینم کم نیاورده

 

یه ربع صحبت کرده براشون

 

آخرش گفته عزیزان من استادتون نیستم

 

ولی قول بدین چون سن و سالم ازتون بیشتره من مبصر باشم
_________________________________
 

من نمیگم زن من بشینه تو خونه ظرف بشوره

پاشه تو خونه ظرف بشوره

همچین آدم دموکراتیم من
_________________________________
 

طرف ﻋﮑﺴﺸﻮ ﺭﻭ ﭘﺎﮐﺖ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﻨﺪﺍﺯﻥ ﻫﻤﻪ

ﺳﯿﮕﺎﺭﻭ ﺗﺮﮎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ

ﻧﻮﺷﺘﻪ: ﺑﻪ ﻣﻦ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﻧﺸﻮ ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ

یعنی اعتماد به نفسه تورو خر داشت الان سلطان جنگل بود
_________________________________
 

رفتم سوپر مارکت سر خیابون،یه بچه اومده به فروشنده میگه پفک چنده ؟

فروشنده میگه چه پفکی ؟ میگه این پفک پونصد تومنیا
 

_________________________________
 

طبق آخرین خبرها با اطلاع شدیم شما ۲ فروند مرغ در فریزر خود نگهداری میکنید 

بیایید شادی هایمان را قسمت کنیم 
 

_________________________________
 

یه معلم دین و زندگى داشتیم بش میگفتیم رونالدینیو

به این سمت کلاس نگاه میکرد به اون طرفیا منفى میداد

خیلى تکنیکى بود
 

_________________________________
 

لپ تاپم رو بردم نمایندگیش می گم ضربه خورده کار نمیکنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!

گفتم نه ، بی محلی کردم یکم، ضربه روحـــی خورده
 

_________________________________
 

 

تلویزیون سریال پخش میکنه، حقوق پسره ۴۰۰ هزارتومنه

زنش برنامه ریزی میکنه در طول چندماه

هم ماشین لباسشویی میخرن هم جاروبرقی، هم فرش دستباف!

تازه مستأجرم هستن و به روح هم اعتقاد ندارن!


هر کی هر نظری داره بیاد اینجا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط شایان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 194
بازدید هفته : 570
بازدید ماه : 568
بازدید کل : 59818
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1



رادیو پی سی آی

a;g;شکلک های علی و مهسا



بازی آنلاین


تعبیر خواب آنلاین


داستان روزانه





مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو

بیلیارد آنلاین 2 نفری شطرنج آنلاین 2 نفری