|اس ام اس جدید و خنده دار در مورد گرانی پراید |
جدید ترین مطالب طنز
tanzclub رو به همه ی دوستانتون معرفی کنین و اگه کسی بنر رایگان درست میکنه بهم بگین

 

تاريخ :  چهارشنبه هجدهم بهمن 1391
 
بازديد : 138
نويسنده :  llιlı-`๑´-√ Ä ℓ i 0311 √-`๑´-llιlı
 
 
 

 

 

 پراید به عنوان گرانترین تابوت دنیا در گینس ثبت شد :) ))

 

*

*

 

*

آقا میدونید چرا پراید گرون شده؟نمی دونید که

چون راحت میره تو پارکینگ راحتم از پارکینگ در میاد.
امکانات از این بیشتر میخواین.؟

*

*

*

پسر خالم رفته خواستگاری شرایط دختره واسه ازدواج :…… …..پراید داشته باشه o.O …تو افق ویلا داشته باشه o.O …به موقع محو شه و سرِ وقت ظاهر شه o.O …گوشیش راحت از جیب در بیاد …

*

*

*

ما با بچه ها قرار گذاشته بودیم چهارشنبه سوری امسال پراید بابامو آتیش بزنیم از روش بپریم
اما الان که به اون موضوع فکر میکنم میبینم ماچقدر…..

 

*

*

*

ایران در آینده نه چندان دور
.
.
.
.
اوه اوه بچه ها طرفو نگاه ، معلومه خیلی مایه داره ، ماشینش پرایده ! :|

اس ام اس در مورد پراید

*

*

*

نمیدونم چرا از روزی ک قیمت پراید رفته بالا
خود ب خود اینقد با مخاطب خاصم مهربون شدم….؟
شما میدونید؟؟؟؟

*

*

*

این کلمه چنتا لایک داره؟؟؟

.
.
.
پراید:|

*

*

*

یکی از فانتزیام اینه پشت پرایدم بنویسم عاقبت فرار از مدرسه :) بعد گازشو بگیرم تو افق محو شم :) )

*

*

*

سلامتی اونایی که منو به خاطر خودم میخوان .. نه واسه پرایدم :)

*

*

*

امروز سر خیابون وایساده بودم منتظر تاکسی ، یهو یه پراید برام بوق زد !! گفت کجا میری ؟ گفتم هرجا تو بری ، فقط بذار سوار شم ، بلآخره یارو قانع شد منم رفتم جلو نشستم و کلّی فخر فروختم به دیگران :)))))

*

*

*

فقط GLX نیس که راحت از جیب میاد بیرون!!! پراید هم راحت از خیابون میگذره!!! فک کنم این امکانات پیشرفتش قیمتشو بالا برده!!!

*

*

*

خیلی جالبه از وقتی قیمت پراید رفته بالا فروش بنزین فوق سوپر هم زیاد شده!!!!!!!!
چه اعتماد به نفسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

*

*

*

امروز با پرایدمووووووووووووووووووووووووون از کنار هیوندای کوپه رد شدم،افراد درون هیوندای داشتن عین خر قبرس نگام میکردن.
ذوق مرگ شدم،اخه میدونید که اونا پرااااااااااااااااااااااید ندارن مثل ماااااااااااااااااااااااااااا

*

*

*

تا روغن موتور کاسترول واسم نخری روشن نمیشم
.
.
.
.
.
.
.
.
دردسر جدید من و پرایدم

*

 



هر کی هر نظری داره بیاد اینجا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط شایان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 186
بازدید دیروز : 334
بازدید هفته : 522
بازدید ماه : 520
بازدید کل : 59770
تعداد مطالب : 291
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1



رادیو پی سی آی

a;g;شکلک های علی و مهسا



بازی آنلاین


تعبیر خواب آنلاین


داستان روزانه





مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو

بیلیارد آنلاین 2 نفری شطرنج آنلاین 2 نفری